MJ-M22 MITASU MOLY-TRiMER SM 10W-40 SYNTHETIC BLENDED

10W40

MJ-M22 MITASU MOLY-TRiMER SM 10W-40 SYNTHETIC BLENDED
Oczekiwanie na dostawę
Pojemności 1l 4l 5l 6l 20l 200l

Opis

MITASU MOLY-TRiMER SM 10W-40 Synthetic Blended to całoroczny półsyntetyczny olej, który zawiera najnowszą technologię MOLY-TRIMER.

W pełni rozpuszczalny związek molibdenu zawarty w MOLY-TRIMER wypełnia wady strukturalne powierzchni metalowej pary ciernej, tworząc warstwę smarującą o wyjątkowym niskim współczynniku tarcia, zwiększając w ten sposób żywotność silnika.

Dodatkowy dodatek antyoksydacyjny zmniejsza parowanie oleju i zapewnia wyjątkową odporność na utlenianie i nitrowanie. Ten produkt zmniejsza depozyty z benzyny oraz paliw CNG, LNG i LPG.

Zastosowanie

MITASU MOLY-TRiMER SM 10W-40 Synthetic Blended jest olejem specjalnie opracowanym do całorocznego użytkowania w silnikach benzynowych i diesla wyposażonych w bezpośredni wtrysk paliwa, ze zmiennymi fazami rozrządu i turbodoładowanych, stosowanych w samochodach osobowych, terenowych, dostawczych i lekkich ciężarówkach spełniających najnowsze normy ochrony środowiska. MITASU MOLY-TRiMER SM 10W-40 Synthetic Blended może być stosowany w silnikach zasilanych gazem, gdzie zalecane są oleje średniopopiołowe o wyższej ochronie przed zużyciem.

MITASU MOLY-TRiMER SM 10W-40 Synthetic Blended zapewnia:

  • Stabilna charakterystyka wydajności przez cały rok
  • Zwiększoną żywotność silnika i turbosprężarki
  • Redukcje hałasu i wibracji silnika
  • Niskie zużycie oleju przez spalanie
  • Maksymalne zmniejszenie tarcia przy wysokich temperaturach silników zasilanych LPG, CNG i LNG

Najnowsze technologie MITASU Oil Corporation, Japonia zapewniają produkowanie olejów do smarowania silnika spełniających najnowsze wymagania takich producentów samochodów jak: TOYOTA, NISSAN, MAZDA, HONDA, MMC, SUZUKI, SUBARU, DAIHADSU, HYUNDAI, KIA, FORD, VW, FIAT, PEUGEOT, RENAULT i pozostałych.

Właściwości techniczne Normy jakości Parametry
Klasa lepkości SAE SAE J300 10W-40
Gęstość w 15oC ASTM D-4052 0,8655
Temperatura zapłonu [oC] ASTM D-92 223
Liczba zasadowa TBN [mg KOH/g] ASTM D-2896 7,30
Temperatura krzepnięcia [oC] ASTM D-97 -36
Kolor ASTM D-1500 < 3,0
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 163
Lepkość kinematyczna przy 40oC [cSt] ASTM D-445 96,85
Lepkość kinematyczna przy 100oC [cSt] ASTM D-445 14,96
Lepkość HTHS [cP] ASTM D-5481  
Lepkość CCS [cP] ASTM D-5293  
Lotność NOACK [%] ASTM D-5800  
Zawartość cynku [%] - 0,085
Zawartość fosforu [%] - 0,077
Zawartość popiołu siarczanowgo [%] - 0,847

Normy jakości i normy producentów samochodów

Technologia MJ-M22

Technologia spełnia

  • API SM / CF

Dobierz olej i kup

do modelu swojego auta