MJ-113 MITASU PAO SN 5W-50 100% Synthetic
5W50
Opis
MITASU PAO SN 5W-50 100% Synthetic to w pełni syntetyczny olej do smarowania silników benzynowych i Diesla stworzony w oparciu o najnowsze technologie smarowania: zasoby syntetycznej bazy: Grupa IV i III PAO (Poli-alfa-olefiny – węglowodory syntetyczne) i pakiet dodatków uszlachetniających. Produkt ma niską tendencję do tworzenia osadów na częściach silnika. Zapewnia łatwy rozruch silnika w niskich temperaturach otoczenia -42oC i spełnia najnowsze standardy normy API (Amerykańskiego Instytutu Nafty) – SN.
Zastosowanie
MITASU PAO SN 5W-50 100% Synthetic jest idealnym rozwiązaniem dla nowoczesnych samochodów napędzanych silnikami z turbodoładowaniem lub bez, bezpośrednim wtryskiem paliwa i wieloetapowych systemów zmniejszania emisji spalin. Wydajność i środowiskowe cechy tego produktu przekraczają normy jakości większości japońskich, europejskich i amerykańskich producentów samochodów – API, ACEA, MERCEDES-BENZ, BMW, VW i GM. Przystosowany jest do całorocznej eksploatacji i nadaje się do większości silników wymagających olejów ACEA C3, oferując wysoką wydajność smarowania w ekstremalnych warunkach.
MITASU PAO SN 5W-50 100% Synthetic zapewnia:
- Wysoki poziom jakości dla producentów OEM (Oryginal Equipment Manufacturer)
- Stabilną wydajność w szerokim zakresie temperatur, z uwagi na syntetyczną bazę PAO (poli-alfa-olefiny)
- Doskonałe właściwości przeciwutleniające
- Doskonała ochrona przed osadzaniem się sadzy
- Łatwy rozruch silnika nawet przy -42oC
- Pełną kompatybilność z biopaliwami takimi jak biodiesel i etanol w mieszance do 85%
Najnowsze technologie wytwarzania olejów silnikowych produkowanych przez firmę MITASU Oil Corporation, Japonia umożliwił MITASU PAO SN 5W-50 100% Synthetic przekroczyć wymagania takich producentów samochodów jak: Toyota, Lexus, Nissan, Mitshubishi, Daihatsu, Fiat, Alfa Romeo, Peugeot i inne.
| Właściwości techniczne | Normy jakości | Parametry |
|---|---|---|
| Klasa lepkości SAE | SAE J300 | 5W-50 |
| Gęstość w 15oC | ASTM D-4052 | 0,8571 |
| Temperatura zapłonu [oC] | ASTM D-92 | 222 |
| Liczba zasadowa TBN [mg KOH/g] | ASTM D-2896 | 8,0 |
| Temperatura krzepnięcia [oC] | ASTM D-97 | -42 |
| Kolor | ASTM D-1500 | 2,5 |
| Wskaźnik lepkości | ASTM D-2270 | 174 |
| Lepkość kinematyczna przy 40oC [cSt] | ASTM D-445 | 118,28 |
| Lepkość kinematyczna przy 100oC [cSt] | ASTM D-445 | 18,15 |
| Lepkość HTHS [cP] | ASTM D-5481 | 4,240 |
| Lepkość CCS [cP] | ASTM D-5293 | 5186 |
| Lotność NOACK [%] | ASTM D-5800 | 8,40 |
| Zawartość cynku [%] | - | 0,089 |
| Zawartość fosforu [%] | - | 0,080 |
| Zawartość popiołu siarczanowego [%] | - | 0,800 |
Normy jakości i normy producentów samochodów

Technologia spełnia
- API SN/CF
- ACEA C3
- ACEA A3/B3
- ACEA A3/B4
- GM dexos 2
- BMW Longlife-04
- MB Approval 229.31
- MB Approval 229.51
- VW 502.00 / 505.00

