MJ-110 MITASU PAO SP 0W-20 100% Synthetic
0W20
Opis
MITASU PAO SP 0W-20 100% Synthetic to najwyższej klasy olej silnikowy Mid SAPS, opracowany na bazie w pełni syntetycznego oleju grupy IV PAO (Poly-Alpha-Olefin), grupy III i wzmocniony silnym pakietem uszlachetniającym. Produkt spełnia najnowsze wymagania OEM dotyczące olejów o wydłużonych okresach międzyobsługowych (Long Life) i ma niską tendencję do tworzenia osadów na częściach silnika. Zapewnia łatwy rozruch silnikw w temperaturach do -42 stopni C.
Zastosowanie
MITASU PAO SP 0W-20 100% Synthetic przeznaczony do najnowszych silników benzynowych i wysokoprężnych bez i z turbosprężarką, z wtryskiem bezpośrednim i wielostopniowym systemem redukcji toksyczności spalin. Właściwości eksploatacyjne i środowiskowe produktu odpowiadają najnowszym aprobatom General Motors DexosD i MB-Approval 229.71. Odpowiedni do europejskich, północnoamerykańskich i wschodnioazjatyckich samochodów wymagających niskopopiołowych olejów silnikowych ACEA C5 lub ILSAC GF-5 o niskiej lepkości. Polecany do stosowania przez cały rok.
Uwaga: Maksymalne korzyści z tego produktu można osiągnąć stosując go w nowoczesnych silnikach benzynowych, zarówno nowych, jak i o niewielkich przebiegach, zaprojektowanych do pracy na olejach o niskiej lepkości i oszczędzających energię.
MITASU PAO SP 0W-20 100% Synthetic zapewnia:
- Wysoką oszczędność paliwa
- Wydłużony okres między wymianami
- Łatwy rozruch silnika nawet przy -42oC
- Wysoki poziom jakości dla producentów OEM (Oryginal Equipment Manufacturer)
- Dłuższą żywotność układów oczyszczania spalin jak CAT i DPF
- Stabilną wydajność w szerokim zakresie temperatur, z uwagi na syntetyczną bazę PAO (poli-alfa-olefiny)
- Pełną kompatybilność z biopaliwami takimi jak biodiesel i etanol w mieszance do 85%
Najnowsze technologie wytwarzania olejów silnikowych produkowanych przez firmę MITASU Oil Corporation, Japonia umożliwiają przekroczyć wymagania takich producentów samochodów jak: TOYOTA, LEXUS, HONDA, ACRA, NISSAN, MAZDA, SUZUKI, MITSUBISHI, SUBARU, DAIHATSU, GM i inne.
Właściwości techniczne | Normy jakości | Parametry |
---|---|---|
Klasa lepkości SAE | SAE J300 | 0W-20 |
Gęstość w 15oC | ASTM D-4052 | 0,8428 |
Temperatura zapłonu [oC] | ASTM D-92 | 216 |
Liczba zasadowa TBN [mg KOH/g] | ASTM D-2896 | 8,0 |
Temperatura krzepnięcia [oC] | ASTM D-97 | -42 |
Kolor | ASTM D-1500 | <2,5 |
Wskaźnik lepkości | ASTM D-2270 | 171 |
Lepkość kinematyczna przy 40oC [cSt] | ASTM D-445 | 44,92 |
Lepkość kinematyczna przy 100oC [cSt] | ASTM D-445 | 8,53 |
Lepkość HTHS [cP] | ASTM D-5481 | 2,73 |
Lepkość CCS [cP] | ASTM D-5293 | 4068 |
Lotność NOACK [%] | ASTM D-5800 | 11,4 |
Zawartość cynku [%] | - | 0,089 |
Zawartość fosforu [%] | - | 0,080 |
Zawartość popiołu siarczanowego [%] | - | 0,800 |
Normy jakości i normy producentów samochodów
Technologia spełnia:
- API SP/CF
- ACEA C5
- STJLR.51.5122
- MB-Approval 229.71
- GM dexosD
- Porsche C20
- VW 508.00 / 509.00
- BMW Longlife-17 FE+
- Volvo VCC RBS0-2AE