MJ-104 MITASU GOLD PAO SN 0W-40 100% Synthetic
0W40
Opis
Nowoczesny, w pełni syntetyczny olej do smarowania silników benzynowych eksploatowanych pod dużym obciążeniem. Wyprodukowany został w oparciu o najnowsze technologie smarowania: zasoby syntetycznej bazy: Grupa IV i III PAO (Poli-alfa-olefiny – węglowodory syntetyczne) i dodatki uszlachetniające oraz przeciwzużyciowe ZDDP (Zink Dialkyl Dithiophosphate - dialkiloditiofosforan cynku), spełniające wymagania najwyższej klasy - SN API (Amerykańskiego Instytutu Nafty).
Zastosowanie
MITASU GOLD PAO SN 0W-40 100% Synthetic przeznaczony jest do nowoczesnych silników benzynowych eksploatowanych pod dużym obciążeniem. Utrzymuje wysoki poziom ochrony właściwości przez cały okres eksploatacji. Zapewnia skuteczne smarowanie podczas rozruchu silnika w niskich temperaturach otoczenia. Utrzymuje optymalną temperaturę silnika przy maksymalnych obciążeniach podczas trybu pracy start-stop w cyklu miejskim oraz przy maksymalnych prędkościach na autostradach. Spełnia najnowsze wymagania dotyczące kontroli emisji spalin i efektywności paliwowej. Zapewnia skuteczną ochronę przed utlenianiem. Zalecany do całorocznego stosowania.
Całoroczny MITASU GOLD PAO SN 0W-40 100% Synthetic zapewnia:
- Większą stabilność właściwości ze względu na stosowanie oleju bazowego z grupy poli-alfa-olefiny
- Wysoką kompatybilność z materiałami uszczelniającymi
- Wydłużenie okresu eksploatacji/ interwał wymiany oleju
- Łatwy rozruch silnika nawet przy -45oC
- Maksymalną czystość silnika
- Stabilny film olejowy chroni części silnika przy intensywnej eksploatacji i ekstremalnych warunkach
Zastosowana technologia w postaci dodatków przeciwzużyciowych ZDDP znacznie wydłuża eksploatowanie układów katalitycznych wyposażonych w katalizatory trójdrożne i filtry DPF.
Najnowsze technologie wytwarzania olejów silnikowych produkowanych przez firmę MITASU Oil Corporation, Japonia umożliwiły MITASU GOLD PAO SN 0W-40 100% Synthetic przekroczyć wymagania takich producentów samochodów jak: BMW, MERCEDES-BENZ, VW, PEUGEOT, CITROEN i innych.
| Właściwości techniczne | Normy jakości | Parametry |
|---|---|---|
| Klasa lepkości SAE | SAE J300 | 0W-40 |
| Gęstość w 15oC | ASTM D-4052 | 0,8503 |
| Temperatura zapłonu [oC] | ASTM D-92 | 224 |
| Liczba zasadowa TBN [mg KOH/g] | ASTM D-2896 | 7,0 |
| Temperatura krzepnięcia [oC] | ASTM D-97 | -45 |
| Kolor | ASTM D-1500 | < 2,0 |
| Wskaźnik lepkości | ASTM D-2270 | 183 |
| Lepkość kinematyczna przy 40oC [cSt] | ASTM D-445 | 80,88 |
| Lepkość kinematyczna przy 100oC [cSt] | ASTM D-445 | 14,20 |
| Lepkość HTHS [cP] | ASTM D-5481 | 3,417 |
| Lepkość CCS [cP] | ASTM D-5293 | 5121 |
| Lotność NOACK [%] | ASTM D-5800 | 9,40 |
| Zawartość cynku [%] | - | 0,085 |
| Zawartość fosforu [%] | - | 0,077 |
| Zawartość popiołu siarczanowego [%] | - | 0,974 |
Normy jakości i normy producentów samochodów

Technologia spełnia
- API SN

