Japoński płyn przekładniowy: MJ-329 MITASU CVT ULTRA FLUID 100% Synthetic

Japoński płyn przekładniowy: MJ-329 MITASU CVT ULTRA FLUID 100% Synthetic
Dostępne pojemności 1l 4l 6l 20l 200l

Opis

MITASU CVT ULTRA FLUID 100% Synthetic to płyn do zaawansowanych technologicznie przekładni bezstopniowych CVT, wyprodukowany z pełni syntetycznych olejów bazowych. Wykorzystanie unikalnego składu dodatków uszlachetniających przyczyniło się do powstania produktu o wyjątkowych właściwościach antywibracyjnych, który spełnia najwyższe wymagania producentów OEM.

Zastosowanie

MITASU CVT ULTRA FLUID 100% Synthetic przeznaczony jest do bezstopniowych przekładni CVT w których napęd realizowany jest zarówno za pomocą metalowego paska jak i łańcucha drabinowego. Właściwości produktu są zoptymalizowane, spełniają cechy konstrukcyjne Honda CVT (gdzie zaleca się stosowanie specjalnych płynów HMMF) i najnowsze wymagania takich producentów jak: BMW, Audi, VW i Ford. Produkt jest koloru różowego.

Rutynowej konserwację CVT należy wykonać w specjalistycznym punkcie serwisowym, który posiada sprzęt do 100% wymiany płynu. Honda wariator ma pojemność 6-8 litrów. Aby uzyskać więcej szczegółowych informacji na temat ilości płynu CVT w samochodzie, należy skontaktować się z autoryzowanym przedstawicielem MITAS OIL CORPORATION w Japonii. Jeżeli nie ma możliwości skorzystania z usług specjalistycznego punktu serwisowego, zalecamy minimum podwójną zmianę płynu przez opróżnianie-napełnianie skrzyni w przerwach nie większych niż 100km między zmianami.

MITASU CVT ULTRA FLUID 100% Synthetic zapewnia:

  • Zgodność z najwyższymi wymaganiami producentów OEM (Original Equipment Manufacturer)
  • Doskonałe właściwości antywibracyjne
  • Prawidłowe funkcjonowanie skrzyni przy zmianach prędkości w różnego rodzaju trybach pracy
  • Stabilne właściwości eksploatacyjne w szerokim zakresie temperatur
  • Wydłużoną trwałość dzięki technologii anti-shudder durability

Zaprojektowany z wykorzystaniem najnowszych technologii, MITASU CVT ULTRA FLUID 100% syntetyczny przekracza wymagania japońskich, europejskich i amerykańskich producentów (OEM) i również może być stosowany w pojazdach ze skrzyniami CVT innych producentów, które zalecane są dla MJ-322.

Właściwości techniczne Normy jakości Parametry
Gęstość w 15oC ASTM D-4052 0,8503
Temperatura zapłonu [oC] ASTM D-92 201
Temperatura krzepnięcia [oC] ASTM D-97 -45
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 193
Lepkość kinematyczna przy 40oC [cSt] ASTM D-445 31,30
Lepkość kinematyczna przy 100oC [cSt] ASTM D-445 6,95

Normy jakości i normy producentów samochodów

normy

Technologia spełnia

  • HONDA MULTI MATIC FLUID (HMMF)
  • SUBARU CVT OIL for LINEARTRONIC (K0425Y0710)
  • NISSAN CVT Fluid NS-1 (KLE50-00004)
  • BMW CVT EZL 799A (83 22 0 429 154)
  • AUDI G 052-180 (TL 521 80)
  • VW G 052-180 (TL 521 80)
  • FORD CVT WSS M2C928-A
  • FORD CVT WSS M2C933-A
  • MOPAR CVTF +4
  • Stosować również tam gdzie MJ-322

Dobierz olej i kup

do modelu swojego auta